вторник, 25 януари 2011 г.

Заедно неможем да бъдем


Зная, че заедно неможем да бъдем.

Усещам сърцето ти, толкова е близо до мен.
Искам те, толкова силно.
Искам да те докосвам, но все едно не те достигам.
Докосна ли те магията ще свърши.

Цял ден да се прегръщаме не ми е достатъчно. 
Не спирай, искам този момент никога да не си отива. 
Завинаги да държиш ръцете ми.

Не отивай прекалено далеч от мен. 
Напоследък ми липсваш както никога досега. 
Незнам защо, но само с теб съм щастлива. 
Толкова съм силна до теб. 

Когато тръгнеш ще ме боли.
Изгаряш ме.
Да се събудехме заедно - 
цял ден да се прегръщаме, не ми е достатъчно.
Не мога отново да се откъсна от теб.


Ще изгорим и двамата в този огън.
Изгори ме с тази любов, с липсата ти
Прегърни ме мили, не наранявай сърцето ми.
Прегърни ме мили, не наскърбявай влюбеното ми сърце.
Сърцето ми е оковано, а душата ми е в кафез.
Не тръгвай любими, без теб не искам да живея.
Няма да издържа!
Прегърни ме скъпи, не тръгвай!
Живота понякога е толкова безмилостен.
Аз си отивам защото те обичам с цялото си сърце.
Страхувам се от гнева на самотата.
Мечти и реалност живеят отделно.
Не тъгувай.
Не съм забравила, че раздялата е възможна